Forex 15 Min Stokastisk


15 Min Forex Day Trading Strategy Denne dagen trading strategi fungerer bra på 15 min diagrammer. Strategien består av 3 trendindikatorer: 1 langsiktig indikator (200EMA) for generell trendretning og 2 kortsiktige indikatorer (summer, octopus2) for laserskarpe oppføringer i den generelle trendretningen. Vær så snill å eksperimentere med andre tidsrammer. Indikatorer: 200 Eksponentielt glidende gjennomsnitt, summer, blekksprut2 Foretrukket tidsramme (r): 15 minutter diagram Handelssessioner: London og New York Beste valutapar: noen Eksempel: EURUSD 15 Minutart Som vist i EURUSD-diagrammet ovenfor, er denne kortsiktige fx strategi ga oss 2 lønnsomme selgesignaler i downtrend (pris under 200EMA). Begge handler ble lukket med risiko for å belønne 1: 2. Pris over 200 EMA (bullish trendretning) Octopus2 histogram maler grønnfargede bar (er) Buzzerindikator endrer farge fra rød til grønn GT Åpne kjøpsposisjon ved åpningen av neste bar. Stopp-tap: Sett et beskyttelsesstopp 1-2 pips under det siste svingpunktet. Prismål: Avslutt kjøpshandelen ved risiko for å belønne 1: 2 (dvs. risikere 25 pips for å gjøre 50). Alternativt, gå ut av den lange handel når Octopus2-indikatoren endrer farge fra grønt til rødt. Pris under 200 EMA (bearish trend retning) Octopus2 histogram maler rødfargede bar (er) Buzzer indikator endrer farge fra grønt til rødt GT Åpne salgsposisjon ved åpningen av neste bar. Stopp-tap: Sett et beskyttende stopp-tap 1-2 pips over det siste svinghøypunktet. Prismål: Avslutt kjøpshandelen med risiko for å belønne 1: 2 (dvs. risikere 40 pips for å lage 80). Alternativt, gå ut av korthandel når Octopus2-indikatoren endrer farge fra rød til grønn. Relaterte innlegg: Last Forex Analyzer PRO gratis i dag Brand New Forex System Med Super Nøyaktig Og Rask Signaler Generering Teknologi. Forex Analyzer PRO genererer kjøp og salgssignaler rett på diagrammet ditt med lasernøyaktighet og REPARERER ALDRI opptil 200 pips hver dag Kjøp og selg Forex-signaler Avansert Daglig Range Detection Email Mobile Trading Alerts Ingen Repainting eller Lagging Vi respekterer alltid ditt privatliv på Dolphintrader.15. Min Divergens Profit Strategy Bare et ord av advarsel, jeg hadde et divergenssystem som dette, og det har fått meg i mye trøbbel når jeg handler den rå (ingen filtre). Det var ikke mitt verste tapende system, men det mistet omtrent 200 pips i 8 måneder på 1h diagram. Måten å filtrere det er enkelt, ta en daglig svingpunktsindikator, en ukentlig svingpunktsindikator, og tegn noen S amp R på de daglige diagrammer, bare ta avvik hvis de hopper av de S amp R nivåene og har kommet innenfor 10 pips eller så av en pivot da, og bare da har divergensen støtte til den. Jeg prøvde å risikere. etter å innlemme svingpunkter. og sr med denne metoden hvor godt har du gjort. hvor mange pips har du gjort siden har du noe bra daglig. ukentlig pivot indis.515 Minutt stokastisk scalping på 1 Min TF Du bruker stokinnstillinger 1133 fra 5M og 15M for å handle 1M. Så i utgangspunktet sammenligner du 14 SMA på 5M mot 15M på et 1M diagram. Hvis du har til hensikt å handle 14 SMA på 15M og 14 SMA på 5M-diagrammet, trenger du ikke virkelig 1M-diagrammet. Ditt laveste signal er 5M-diagrammet, slik at du faktisk handler 5M-diagrammet. Med andre ord, ditt system handler virkelig 5M-diagrammet SMA 14 og sammenligner det med 15M-diagrammet SMA 14 for bekreftelse. Du kan eliminere mange falske signaler og rot ved å bruke 5M diagrammet. Enig med deg. Jeg er ikke sikker på om det er noen indikator som vil fungere i løpet av markedet. Jeg liker vanligvis ikke å holde en handel i lang tid og vil være glad hvis jeg får raske 10 poeng og eksisterer da fra handelen. Derfor foretrekker 1 min tidsramme hvor vi kunne eliminere falske signaler ved å følge 5 og 15 min stok. Fortsatt trenger å se hvordan dette systemet fungerer i live marked Takk for at du har oppgitt dine innspill. Dine tanker er alltid velkomne. Ja. På dette stadiet kunne jeg ikke kommentere noe. Jeg forstår bare glidende gjennomsnitt. Jeg forplikte at jeg ikke har mye erfaring med andre indikatorer. Jeg ble nettopp inspirert til dette systemet ved å se Genesis trading system der de har brukt de samme innstillingene med Genesis Matrix. Jeg fikk MTF Stochastic indikatoren med pilvarsling fra andre forum og endret det til min bekvemmelighet. Skrevet systemet for testing med andre medlemmer. Vi har mange eksperter og kodere i dette forumet. De kunne gi sine innspill og korrigere det. Jeg handler 5M-diagrammet hver dag. Stokastikken er ikke ideell fordi den ikke kan vise rekkevidden riktig. Det har en tendens til å nå sitt øvre grøntområde og sitter fast der. For å kompensere bruker jeg en stok 1213, med en 4 SMA og 8 SMA trukket på toppen av den, men det er ikke en primær handelsindikator. Hvis markedet går flatt, viser det kvotering meg retningen den flate delen er på vei, så jeg kan gå ut av pause selv eller med et lite tap eller lite fortjeneste. Hvis markedet skaper et moment, så viser det en god utgang. Hvis markedet gjør trappstrinn, er det verdiløst. Den beste bruken er når du har et trekk etterfulgt av en flat periode (eller falsk omvendt) og deretter en fortsettelse i samme retning. Jeg bryr meg heller ikke om 2080 eller 3070 linjene. Jeg bruker 50-linjen som en bekreftelse. Når det krysser 50 linjen, er det det samme som å krysse det tilsvarende glidende gjennomsnittet og er vanligvis et høyt sannsynlig inngangspunkt. Med andre ord er stokastikken ikke den beste frittstående indikatoren til bruk for handel. etter min mening. Du har vist et flott bilde av et historisk trekk. Jeg er ikke lurt, men det er mange områder der indikatoren din vil mislykkes. Men hvis du sammenligner signalet mot to tidsrammer, tror jeg det overordnet vil du være i fortjeneste. I en rekkevidde, selv om 15M-signalene, vil 5M-en være på vei motsatt. Så du skal sitte der, bare se på markedet for en stund. Realiser også at nesten alle indikatorer er skrevet mot samme bevegelige gjennomsnittlige array. Dette betyr at hvis du bruker en RSI, CCI, QQE osv. Med en periode på 11, vil den eneste forskjellen være hvordan rekkevidden innsiden av indikatoren er avbildet. Noen kan vise deg utmattelse bedre enn stokastikk, men de vil alle mer eller mindre ha det samme entryexit-signalet. Hvis du finner en annen indikator som tydeligere viser markedsbevegelse, så slett stokastikken. Du trenger bare en indikator satt til 11. Det er andre MTF-indikatorer enn stokastikk. Du kan finne noen i FF, eller du kan google for dem. En av mine favorittforstyrrelsesmøter å grave rundt i er på forexmt4MT4Indicators selv om MTF-listen er liten. Jeg er ganske sikker på at det er et annet nettsted som har ganske mange av dem, og hvis jeg husker riktig, har jeg sett tråder i FF med mange MTF-indikatorer knyttet. Vellykket handel krever forpliktelse til prosessen, ikke pips.

Comments

Popular Posts