Alternativer Strategier Eksempler


Vi tilbyr online kurs Cryptocurrency Trading med Python gjennomført i sanntid gjennom Adobe Connect. Dette kurset er utført av Nick Kirk, en ekspert på algoritmisk kryptohandel og en kvantitativ utvikler, og modereres av Dr. Ernest Chan. Deltakere vil motta Python kildekode og data for backtesting. Gemini-utvekslinger Sandbox-miljøet vil bli brukt, som tilbyr full utvekslingsfunksjonalitet ved hjelp av testmidler, for testing av API-tilkobling og utførelse av strategier. Maks antall deltagere: 30. Totalt antall timer: 6. Avgift: 499. Datoer og tider: 11. og 18. mars. Lørdager. 10: 00-13: 00 New York Time. Registrering: E-post ernestepchan, eller klikk på knappen nedenfor. Kursoversikt kan lastes ned her. Om Nick Kirk Nick er en aktiv algoritmisk kryptohandler og kvantitativ utvikler. Han har mer enn 10 års erfaring i å utvikle, automatisere og integrere handelssystemer for investeringsbanker og kapitalforetak. Før han jobbet i økonomi, jobbet han hos IBM Labs og Siemens Research. Han har tidligere lært algoritmisk kryptohandel på CQF Institute til bred anerkjennelse. Ros for denne workshoppen Nick er en veldig lidenskapelig talsmann for kryptokurverdier. Jeg var veldig glad for å ha deltatt i en av hans cryptocurrency trading workshops tidligere. Hans stumme entusiasme sammen med sin dybdegående kunnskap på feltet resulterer i en svært positiv og verdiskapende erfaring med kryptokurshandel med faktisk praktisk implementering. I kombinasjon med Ernie Chan, Guru of Algo Trading, vil blandingen være 8216explosive8217 Kan ikke vente8221 8211 Konstantinos Moutsioulis Porteføljeanalytiker, Den nederlandske utviklingsbanken, Haag-området 8220I har vært veldig imponert over Ernies tidligere workshops og har hatt glede av å diskutere kryptocurrency trading ideas med Nick ved mange anledninger. Jeg gleder meg til deres unike partnerskap i den kommende Bitcoin workshop8221. 8211 Stephen Hope Tidligere leder av faste inntekter Kvantitative handelsstrategier, BNP Paribas Jeg skal undervise i en online workshop om kunstig intelligenssteknikker for handelsmenn i mai. Dette er en 6-timers workshop som introduserer bruk av kunstig intelligens teknikker for å identifisere nyttige prediktive variabler og handelsregler for avkastningspåmelding. Det legges vekt på teknikker for å unngå data-snooping bias og på utvalgsmodeller. Gratis prøveversjoner for MATLAB Statistikk og Maskinlæring og Neural Network Toolboxes vil bli gitt, samt prøve datasett for backtesting. (Forhåndsinnspilt MATLAB programmeringsopplæring er inkludert.) Maks antall deltagere: 14. Totale timer: 6. Avgift: 899. Datoer og tider: 13. og 20. mai. Lørdager, 10: 00-13: 00, New York Time. Registrering: E-post ernestepchan, eller klikk på knappen nedenfor. Kursoversikt kan lastes ned her. Det forhåndsinnspillte kurset på nettet, Backtesting, er nå tilgjengelig. Dette består av registrerte Adobe Connect-økter. Fokus er på å oppdage og unngå ulike fallgruver under backtesting-prosessen som kan forringe ytelsesprognoser. Illustrasjonsøvelser er hentet fra en futuresstrategi og en børsporteføljehandelstrategi ved bruk av MATLAB. Gratis MATLAB-prøve lisenser vil bli arrangert for omfattende øvelser i klassen. Ingen forkunnskaper om MATLAB er nødvendig, men noen erfaring med programmering er nødvendig. Matematikkkravet er grunnleggende statistikk på høyskolenivå. Totalt antall timer: 7 timer registrert økt. Avgift: 499. Registrering: Email ernestepchan, eller klikk på knappen nedenfor. Kursoversikt kan lastes ned her. Ernie tilbyr også personlige workshops i London. Disse workshops kan kvalifisere for CFA Institute utdanningskurs. Ros for våre workshops: 8220 En utmerket kurs av en flott lærer. Ernie forklarte tydelig og brukte de ulike områdene av kunstig intelligens, ga uvurderlig innsikt om deres relative fortrinn og ga meg selvtilliten til å implementere dem i min egen handel.8221 8211 Dr Nikhil Shenai (Ph. D. Imperial College, BA, Cambridge Universitetet), grunnlegger av EK Technologies (Quantitative Trading amp Development) 82208230thank deg igjen for Momentum Strategies treningskurs denne uken. Det var veldig gunstig. Jeg fant dine forklaringer på begrepene veldig tydelige og eksemplene godt utviklet. Jeg liker den strenge tilnærmingen som du tar til strategievaluering.8221 8211 Andrew B. 8220 Ernie8217s verksted tilbyr spesielt nyttig innsikt i å implementere lønnsomme handelsstrategier og at8217er utenfor hans books8217-innhold. Og han er en av de mest tålmodige og gir instruktører jeg noensinne har møtt 8220 8211 K. W. Fung, CQF, grunnlegger av Quants Investment 8220 Disse verkstedene har gitt meg nok kjennskap og tillit til å takle den nyeste forskningen. Bare segmentet på intermarketing feieordre i MFT-kurset var verdt prisen på opptak til alle tre verkstedene jeg dro til. 8220 8211 Cedric Yau 8220 Dr. Chan 8230 er en fenomenal instruktør8230 8221 8211 Anonym studentevalueringUDL Retningslinjer - Versjon 2.0: Eksempler og ressurser Ansvarsfraskrivelse: Eksemplene og ressursene som er fremhevet på disse sidene, er samlet for utdanningsformål. CAST støtter ikke nødvendigvis produktene som er oppført, og heller ikke deres inkludering betyr at disse produktene er komplette uttrykk for UDLs prinsipper og retningslinjer. De kan illustrere visse prinsipper og ikke andre. Nedenfor finner du lærervennlige eksempler og ressurser som illustrerer hver av UDL-kontrollpunktene. Å utforske disse eksemplene og ressursene bidrar ikke bare til å avklare hva som menes med hvert av kontrollpunktene, men gir også lærere ideer om måter å implementere UDL på i klasserommene. Disse lister er ment å være et utvalg av de ulike eksemplene og ressursene som er tilgjengelige. Alle produkter som er oppført er gratis, men noen kan ha gebyrbaserte versjoner. Var på Diigo Ønsker å søke på våre eksempler og ressurser Sjekk ut vår Diigo-konto og søk i vårt bibliotek ved hjelp av koder som: karakternivå, emne eller type ressurs. Aldri brukt Diigo før Ikke noe problem Lær mer om dette verdifulle sosiale bokmerkingsverktøyet ved å ta Diigo video tour. Prinsipp I. Gi flere representasjonsmåter Hva er differensiert Instruksjonseksempler på hvordan å skille mellom instruksjon i klasserommet Skrevet 1. oktober 2014 av Cathy Weselby i undervisningsstrategier Oppdatert 15. februar 2017 Som alle har et unikt fingeravtrykk har hver student en individuell stil av læring. Ikke alle elever i et klasserom lærer et emne på samme måte eller deler samme grad av evne. Differensiert instruksjon er en metode for å designe og levere instruksjoner for å komme best til hver elev. Carol Ann Tomlinson er leder innen differensiert læring og professor i pedagogisk lederskap, grunnlag og politikk ved University of Virginia. Tomlinson beskriver differensiert instruksjon som factoring studenter individuelle læringsstiler og nivåer av beredskap først før utformingen av en leksjon plan. Forskning på effektiviteten av differensiering viser denne metoden til fordel for et bredt spekter av studenter, fra de med læringshemming til de som anses høy evne. Differensiert instruksjon er en metode for å designe og levere instruksjoner for å komme best til hver elev. Differensieringsinstruksjon kan bety at man lærer det samme materialet til alle studenter ved hjelp av en rekke instruksjonsstrategier, eller det kan kreve at læreren leverer leksjoner på ulike vanskelighetsnivåer basert på evnen til hver elev. Formativ vurdering er en viktig ingrediens i denne metoden. Lærere som praktiserer differensiering i klasserommet kan: Design leksjoner basert på student læringsstil. Gruppelever ved felles interesse, emne eller evne til oppdrag. Vurder studentene å lære ved hjelp av formativ vurdering. Administrer klasserommet for å skape et trygt og støttende miljø. Vurder kontinuerlig og juster leksjonsinnhold for å møte studentens behov. Historie av differensiert instruksjon Røttene til differensiert instruksjon går helt tilbake til dagene i skolestuen, hvor en lærer hadde studenter i alle aldre i ett klasserom. Etter hvert som utdanningssystemet overgikk til karakterskoler, ble det antatt at barn i samme alder lærte på samme måte. Men i 1912 ble prestasjonstester introdusert, og resultatene avslørte gapene i studentegenskaper innen karakternivå. I 1975 passerte kongressen de personer med nedsatt funksjonsutdanning (IDEA), slik at funksjonshemmede likestilt tilgang til offentlig utdanning. Opplærere brukte differensierte instruksjonsstrategier for å nå denne studentpopulasjonen. Passasjen til No Child Left Behind 2000 oppfordret ytterligere differensiert og ferdighetsbasert instruksjon. Måter å skille mellom veiledning Det er fornuftig å gi ulike læringsmåter for studenter å nå samme destinasjon. Forskning av lærer Leslie Owen Wilson støtter differensiert instruksjon i klasserommet. Wilson funnet forelesning er den minst effektive instruksjonsstrategien, med bare 5 til 10 prosent retensjon etter 24 timer. Engasjere i en diskusjon, praktisere etter eksponering for innhold og lære andre er mye mer effektive måter å sikre læring oppbevaring. Ifølge Tomlinson kan lærerne skille opp instruksjon på fire måter: 1) innhold, 2) prosess, 3) produkt og 4) læringsmiljø. 1. Innhold Fundamental leksjon innhold bør dekke læringsstandarder satt av skole distriktet eller statlige utdanningsstandarder. Noen studenter i en klasse kan være helt ukjente med konseptene i en leksjon, enkelte studenter kan ha delvis mestring, og enkelte studenter kan allerede være kjent med innholdet før leksjonen begynner. Læreren kan skille innholdet ved å designe aktiviteter for grupper av studenter som dekker ulike nivåer av Bloom8217s Taxonomy (en klassifisering av nivåer av intellektuell atferd som går fra lavere rekkefølge tenkning ferdigheter til høyere ordens tenkning ferdigheter). De seks nivåene er: å huske, forstå, anvende, analysere, evaluere og skape. Studenter som ikke er kjent med en leksjon kan være pålagt å fullføre oppgaver på lavere nivåer: huske og forståelse. Studenter med litt mestring kan bli bedt om å søke og analysere innholdet, og studenter som har høy grad av beherskelse kan bli bedt om å fullføre oppgaver innen evaluering og oppretting. Eksempler på differensierende aktiviteter: Match ordforråd til definisjoner. Les en tekstrekkefølge og svar på relaterte spørsmål. Tenk på en situasjon som skjedde med et tegn i historien og et annet utfall. Differensiere fakta fra mening i historien. Identifiser en forfatters stilling og gi bevis for å støtte dette synspunktet. Opprett en PowerPoint-presentasjon som oppsummerer leksjonen. 2. Prosess Hver student har en foretrukket lærestil, og vellykket differensiering inkluderer å levere materialet til hver stil: visuell, auditiv og kinestetisk og gjennom ord. Ikke alle studenter krever samme støtte fra læreren, og studentene kan velge å jobbe i par, små grupper eller individuelt. Mens noen elever kan dra nytte av en-til-en-samhandling med en lærer eller klasserom, kan andre kanskje utvikle seg selv. Lærere kan forbedre studentenes læring ved å tilby støtte basert på individuelle behov. Eksempler på å differensiere prosessen: Gi lærebøker til visuelle og ordlærere. Tillat hørbare elever å høre på lydbøker. Gi kinestetiske elever muligheten til å fullføre et interaktivt oppdrag online. 3. Produkt Produktet er hva studenten skaper på slutten av leksjonen for å demonstrere beherskelse av innholdet. Dette kan være i form av tester, prosjekter, rapporter eller andre aktiviteter. Lærere kan tildele elevene å fullføre aktiviteter som viser mestring av et pedagogisk konsept på den måten studenten foretrekker, basert på læringsstil. Eksempler på å differensiere sluttproduktet: Les og skriv elever skrive en bokrapport. Visuelle lærere lager en grafisk arrangør av historien. Auditorer gir en muntlig rapport. Kinestetiske elever bygger en diorama som illustrerer historien. 4. Læringsmiljø Betingelsene for optimal læring inkluderer både fysiske og psykologiske elementer. Et fleksibelt klasseromoppsett er nøkkelen, og omfatter ulike typer møbler og arrangementer for å støtte både individuelt og gruppearbeid. Psykologisk sett bør lærere bruke klasseromsteknikk som støtter et trygt og støttende læringsmiljø. Eksempler på å skille miljøet: Bryt noen elever inn i lesegrupper for å diskutere oppgaven. La elevene lese individuelt hvis foretrukket. Forskning viser differensiert instruksjon er effektiv for høy-evne studenter samt studenter med mild til alvorlig funksjonshemning. Når studentene får flere muligheter for hvordan de kan lære materiale, tar de mer ansvar for sin egen læring. Studentene ser ut til å være mer engasjert i å lære, og det er rapportert færre disiplinproblemer i klasserom hvor lærere gir differensierte leksjoner. Differensiert instruksjon krever mer arbeid under leksjonsplanlegging, og mange lærere sliter med å finne den ekstra tiden i timeplanen. Læringsgraden kan være bratt, og noen skoler mangler faglige utviklingsressurser. Fordeler og ulemper med differensiert instruksjon Fordelene ved differensiering i klasserommet blir ofte ledsaget av ulempen av en stadig økende arbeidsbelastning. Her er faktorer å huske på: Forskning viser differensiert instruksjon er effektiv for høy-evne studenter samt studenter med mild til alvorlig funksjonshemning. Når studentene får flere muligheter for hvordan de kan lære materiale, tar de mer ansvar for sin egen læring. Studentene ser ut til å være mer engasjert i å lære, og det er rapportert færre disiplinproblemer i klasserom hvor lærere gir differensierte leksjoner. Differensiert instruksjon krever mer arbeid under leksjonsplanlegging, og mange lærere sliter med å finne den ekstra tiden i timeplanen. Læringsgraden kan være bratt, og noen skoler mangler faglige utviklingsressurser. Kritikere hevder at det ikke finnes nok forskning for å støtte fordelene med differensiert instruksjon oppveie den tilsatte prep-tiden. Vi er dedikert til å gi de mest effektive pedagogiske ressursene. Vi vet at elevene er like varierte som lærerne som lærer dem, og vi streber etter å støtte alle lærere gjennom disse meningsfulle forskjellene. Vi ønsker ikke å fortelle hva (ikke) å gjøre i stedet, vi vil vise hvordan andre i lignende stillinger har funnet suksess gjennom egne prosjekter og tiltak.

Comments

Popular Posts